REGULAMIN PRZEKAZYWANIA DAROWIZN online
ORAZ ZAPISÓW NA REKOLEKCJE I KURSY W DWORKU
WWW.DWOREK.SPKIN.EDU.PL
SPIS TREŚCI
A) Regulamin przekazywania darowizn
B) Regulamin zapisów na rekolekcje i kursy w Dworku
C) Klauzula informacyjna
A) Regulamin przekazywania darowizn
Regulamin przekazywania darowizn on-line dla Stowarzyszenia Promocji Kultury i Nauki za pomocą serwisu płatniczego Przelewy24.
- Strona internetowa www.dworek.spkin.edu.pl prowadzona i administrowana jest przez Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki z siedzibą w Warszawie przy ul. Filtrowej 27, wpisane do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000204322, NIP 5261697669 (zwane dalej również: „Stowarzyszeniem”).
- Niniejszy regulamin ściśle określa warunki przekazywania dobrowolnych darowizn pieniężnych on-line realizowanych poprzez serwis Przelewy24 (zwany dalej także: “Serwisem”).
- Darczyńcą może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, zwana dalej Darczyńcą.
- Dla skutecznego świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu, Darczyńca powinien spełnić następujące wymogi: posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do internetu, dostęp do internetu, korzystanie z przeglądarki internetowej o ustawieniach umożliwiających prawidłowe wyświetlanie strony internetowej oraz akceptującej cookies, posiadanie aktywnego adresu elektronicznego. Jeżeli ze spełnieniem wymagań technicznych wiążą się opłaty, obciążają one Darczyńcę.
- Darowizny można przekazywać 24 godziny na dobę. Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki nie jest odpowiedzialne za przerwy techniczne w funkcjonowaniu serwisu płatniczego Przelewy24..
- Serwis płatniczy Przelewy24 (PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, KRS: 0000347935, NIP: 7792369887) umożliwia dokonywanie płatności w formie darowizn na rzecz Stowarzyszenia Promocji Kultury i Nauki. Przekierowanie do serwisów płatniczych następuje poprzez korzystanie z elektronicznego formularza umieszczonego na stronie www.dworek.spkin.edu.pl. Wpłat darowizn on-line można dokonać z użyciem jednego z poniższych sposobów płatności: przelewy online, BLIK (realizowane przez serwisy Przelewy24) oraz przelew tradycyjny na konto stowarzyszenia.
- Wpłaty darowizn on-line dokonywane za pomocą płatności Przelewy24 nie podlegają zwrotom. Ewentualne reklamacje należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres zapisy.dworek@spkin.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby Stowarzyszenia (ul. Filtrowa 27, 02-057 Warszawa). Ustosunkowanie się do zgłoszonej reklamacji nastąpi w przeciągu 5 dni roboczych od momentu jej przyjęcia (zarówno w przypadku reklamacji drogą mailową jak i pocztą tradycyjną). W treści zgłoszenia należy zawrzeć informacje o dacie przekazania darowizny, jej kwocie oraz przyczynie podjęcia czynności reklamacyjnych.
- Stowarzyszenia Promocji Kultury i Nauki zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r., Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. Administratorem danych uzyskanych w przy przekazaniu darowizn on-line jest Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki. Administratorem danych uzyskanych w ramach realizacji usługi płatności on-line są odpowiednio serwisy Przelewy24.
- Usługodawca przetwarza Dane Osobowe, osób których dotyczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności prawa polskiego oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO). Jednocześnie Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki zapewnia, że dane osobowe darczyńców przetwarzane będą tylko i wyłącznie dla celów realizacji darowizny, a także do przesyłania przez Stowarzyszenie newslettera do tych z darczyńców, którzy wyrazili na to zgodę. Korzystanie z usługi płatności on-line dostarczanej przez serwisy Przelewy24 jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji tej płatności.
- Darczyńca ma w przypadkach i na zasadach określonych w w/w Ustawie o ochronie danych osobowych prawo żądania uaktualnienia, uzupełnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych. Wszystkie uwagi i prośby należy kierować drogą elektroniczną na adres zapisy.dworek@spkin.edu.pl lub drogą pisemną na adres siedziby Stowarzyszenia Promocji Kultury i Nauki (ul. Filtrowa 27, 02-057 Warszawa).
- Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o darczyńcach uzyskanych w procesie (zwłaszcza tożsamości darczyńców oraz wysokości przekazywanych darowizn).
- Zakazuje się dostarczania poprzez Serwis treści o charakterze bezprawnym.
- Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili z ważnych przyczyn. Zmiany dotyczące zawartości regulaminu są wiążące dla użytkowników z chwilą ich publikacji na stronie www.dworek.spkin.edu.pl
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawne. Zaistniałe kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Stowarzyszenia.
Warszawa, 17 lutego 2021 r.
B) Regulamin zapisów na rekolekcje i kursy w Dworku
Definicje:
- Organizator: Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki, ul. Filtrowa 27, 02-057 Warszawa.
- Rezerwujący: osoba, która zapisała się na konkretny termin w Internecie i dokonała odpowiedniej wpłaty.
Zasady:
- Niniejszy Regulamin określa warunki zapisów na rekolekcje organizowanych przez Stowarzyszenie Promocji Kultury i Nauki w Dworku, za pomocą formularza dostępnego na stronie: https://dworek.spkin.edu.pl/(zwanej dalej “Formularzem”).
- Rezerwacja uprawnia do udziału w rekolekcjach/kursie w zarezerwowanym terminie.
- Organizator może anulować rezerwację, jeżeli uzna, że charakter rekolekcji/kursu nie jest w pełni właściwy dla Rezerwującego.
- W wyjątkowym przypadku, gdy rekolekcje/kurs nie będą mogły się odbyć, Organizator poinformuje o tym Rezerwującego przynajmniej tydzień przed planowanym początkiem rekolekcji/kursu i zwróci mu wpłaconą kwotę.
- Rezerwacja jest imienna. Ewentualna zmiana zapisanej osoby musi zostać zaakceptowana przez Organizatora.
- Wpłacona kwota pokrywa koszty rekolekcji/kursu i jest traktowana jako darowizna na cele statutowe i nie podlega zwrotowi.
- Rezerwujący może poprosić Organizatora o anulowanie rezerwacji do dnia poprzedzającego początek rekolekcji/kursu. W takim przypadku Organizator anuluje rezerwację i przekazuje Rezerwującemu talon o wartości obliczonej zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 8.b. poniżej, do wykorzystania przy kolejnej rezerwacji.
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa do dnia poprzedzającego początek rekolekcji/kursu na następujących warunkach:
- Organizator anuluje rezerwację i przekazuje Rezerwującemu talon do wykorzystania przy kolejnej rezerwacji.
- Wartość tego talonu odpowiada wpłaconej wcześniej kwocie pomniejszonej o koszty manipulacyjne poniesione przez Organizatora przy organizacji rekolekcju/kursu. Wynikają one m.in. z trudności z zapełnieniem zwolnionego miejsca. Wartość talonu maleje wraz z czasem jaki w chwili zmiany terminu pozostaje do planowanego początku rekolekcji/kursu i wynosi (w % wpłaconej wcześniej kwoty):
- > 30 dni przed dniem rozpoczęcia: 90%;
- 29-21 dni przed dniem rozpoczęcia: 70%;
- 20-14 dni przed dniem rozpoczęcia: 50%;
- 13-7 dni przed dniem rozpoczęcia: 30%;
- 6-1 dni przed dniem rozpoczęcia: 15%.
- Rezerwujący dokonuje nowej rezerwacji z puli dostępnych terminów, korzystając z przekazanego mu talonu i, o ile potrzebne, dokonując odpowiedniej dopłaty.
- Przy rezerwacji na kursy, gdy istnieje możliwość wpłacenia zaliczki:
- Rezerwujący zobowiązuje się do wpłacenia pozostałej kwoty, najpóźniej na 14 dni przed początkiem kursu;
- Jeśli Rezerwujący nie wpłaci pozostałej kwoty w terminie, rezerwacja zostanie anulowana, a 75% zaliczki nie ulega zwrotowi: Organizator przekaże Rezerwującemu talon na 25% wpłaconej wcześniej kwoty, do wykorzystania przy kolejnych rezerwacjach;
- Zmiana terminu jest możliwa na tych samych zasadach, co w przypadku wpłacenia pełnej kwoty w chwili rezerwacji (por. nr 8).
- W nadzwyczajnych sytuacjach losowych Organizator może odstąpić od Regulaminu, jeżeli uzna to za właściwe.
- Zakazuje się dostarczania poprzez Formularz treści o charakterze bezprawnym.
- Dla skutecznego świadczenia usług za pośrednictwem Formularza, Rezerwujący powinien spełnić następujące wymogi: posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do internetu, dostęp do internetu, korzystanie z przeglądarki internetowej o ustawieniach umożliwiających prawidłowe wyświetlanie strony internetowej oraz akceptującej cookies, posiadanie aktywnego adresu elektronicznego. Jeżeli ze spełnieniem wymagań technicznych wiążą się opłaty, obciążają one Rezerwującego.
- W sytuacjach nieujętych w Regulaminie rozwiązania uzależnione są od dobrej woli Organizatora.
Warszawa, 17 lutego 2021 r.